دمت اوزدمیر و جان یامان، دو بازیگر مشهور و محبوب ترکیه ای، به واسطه ی بازی در سریال پرنده سحرخیز در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به شهرت جهانی رسیدند. حال سوال این است این دو بازیگر در چه سریال هایی هم بازی بوده اند؟

دمت اوزدمیر و جان یامان در چه سریال هایی هم بازی بوده اند

دمت اوزدمیر و جان یامان، دو بازیگر مشهور و محبوب ترکیه ای، به واسطه ی بازی در سریال پرنده سحرخیز در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به شهرت جهانی رسیدند. پس از پایان سریال پرنده سحرخیز، هر دوی بازیگران به دنبال فرصت های شغلی جدیدی در داخل و خارج از ترکیه بوده اند و تاکنون در چندین پروژه ی دیگر نیز به ایفای نقش پرداخته اند. در این مطلب به بررسی سریال های مشترک دمت اوزدمیر و جان یامان و همچنین فعالیت های دیگر آنها پس از پایان این سریال می پردازیم.

دمت اوزدمیر

 

دمت اوزدمیر و جان یامان تاکنون در یک سریال با هم بازی کرده اند به نام پرنده سحرخیز (Erkenci Kuş): این سریال کمدی رمانتیک در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ از شبکه استار تی وی ترکیه پخش شد. دمت اوزدمیر در نقش صنم آیدین، یک دختر پرشور و رویاپرداز و جان یامان در نقش جان دیویت، یک عکاس ثروتمند و مغرور بازی می کنند. این سریال به دلیل عالی بین دمت و جان و داستان طنز و دلچسبش به یکی از محبوب ترین سریال های ترکی در سال های اخیر تبدیل شد. علاوه بر این سریال، دمت اوزدمیر و جان یامان در چندین برنامه تلویزیونی و تبلیغاتی نیز با هم ظاهر شده اند.

برنامه İşte Benim Stilim (این منم): دمت اوزدمیر در سال ۲۰۱۸ در این برنامه به عنوان مهمان حضور یافت و جان یامان مجری برنامه بود.
جشنواره اهدای جوایز Murex D'Or: دمت اوزدمیر و جان یامان در سال ۲۰۱۹ در این جشنواره جوایز بهترین بازیگر زن و مرد خارجی را برای بازی در سریال پرنده سحرخیز دریافت کردند.
شایعاتی مبنی بر رابطه عاشقانه دمت اوزدمیر و جان یامان در زمان پخش سریال پرنده سحرخیز وجود داشت، اما هیچ کدام از آنها این شایعات را تأیید نکردند. پس از پایان سریال پرنده سحرخیز، دمت اوزدمیر و جان یامان هر دو به دنبال فرصت های شغلی جدیدی در داخل و خارج از ترکیه بوده اند.