آیزاک لاریان
آیزاک لاریان
آیزاک لاریان

آیزاک لاریان، 63 ساله، یکی از موفق‌ترین کارآفرینان ایرانی در جهان است. MGA Entertainment، بزرگترین شرکت خصوصی اسباب‌بازی‌سازی در جهان است.

لاریان در سال ۱۳۳۳ در کاشان به دنیا آمد و در سن چهار سالگی به همراه خانواده‌اش به ایالات متحده مهاجرت کرد. او در سال ۱۹۵۷ از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در لس آنجلس مدرک مهندسی عمران گرفت.

لاریان کار خود را در شرکت Northrop Grumman آغاز کرد و سپس به شرکت Mattel پیوست. او در سال ۱۹۸۸ شرکت MGA Entertainment را تأسیس کرد. این شرکت در ابتدا به تولید عروسک‌های باربی مشغول بود، اما در سال ۱۹۹۹ با تولید عروسک‌های Bratz به موفقیت بزرگی دست یافت.

عروسک‌های Bratz به سرعت به یکی از محبوب‌ترین عروسک‌های دخترانه در جهان تبدیل شدند. این عروسک‌ها با ظاهر متفاوت و سبک زندگی مدرن خود، توجه بسیاری از دختران را به خود جلب کردند.

MGA Entertainment در سال‌های اخیر با تولید محصولات دیگری، مانند عروسک‌های L.O.L. Surprise! و Little Tikes، به موفقیت‌های بیشتری دست یافته است. این شرکت در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد و محصولات خود را به بیش از ۱۵۰ کشور جهان صادر می‌کند.

لاریان در سال ۲۰۱۷ از سوی مجله فوربس به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد ثروتمندترین جهان معرفی شد. او دارای ثروتی معادل ۱.۱ میلیارد دلار است.

راز موفقیت آیزاک لاریان

آیزاک لاریان در مصاحبه‌های خود بارها به راز موفقیت خود اشاره کرده است. او معتقد است که موفقیت حاصل تلاش، پشتکار و ایمان به خود است. او همچنین معتقد است که نوآوری و خلاقیت کلید موفقیت در کسب‌وکار است.

او نشان داده است که با تلاش و پشتکار می‌توان به موفقیت‌های بزرگ دست یافت.

آیزاک لاریان، 63 ساله، یکی از موفق‌ترین کارآفرینان ایرانی در جهان است. او بنیانگذار و مدیرعامل MGA Entertainment، بزرگترین شرکت خصوصی اسباب‌بازی‌سازی در جهان است. لاریان در سال ۱۳۳۳ در کاشان به دنیا آمد و در سن چهار سالگی به همراه خانواده‌اش به ایالات متحده مهاجرت کرد.