بابک جهانبخش
بابک جهانبخش
بابک جهانبخش
بابک جهانبخش
بابک جهانبخش
بابک جهانبخش


بابک جهانبخش، خواننده پاپ ایرانی، در ۱ فروردین ۱۳۶۲ در بوخوم آلمان به دنیا آمد. او از کودکی به موسیقی و فوتبال علاقه داشت.

نوازندگی از سن ۵ سالگی

بابک جهانبخش از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان، نوازندگی پیانو را آغاز کرد. پس از بازگشت به ایران، علاقه‌اش به موسیقی بیشتر شد و به صورت جدی‌تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

مجوز رسمی در ۱۴ سالگی

اولین کسی که بابک جهانبخش را به خواننده شدن تشویق کرد، مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۱۳۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد.

شهرت با آلبوم «چی شده»

در سال ۱۳۸۲ تولید اولین آلبوم بابک جهانبخش شروع شد و در سال ۱۳۸۴ آلبوم «چی شده» روانه بازار شد. این آلبوم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد و بابک جهانبخش را به شهرت رساند. او در همان سال به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد.

فوتبال از علاقه‌های اصلی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش در کنار موسیقی، به فوتبال نیز علاقه زیادی دارد. او در دوران کودکی در تیم‌های مختلف رده سنی پایین باشگاه بوخوم آلمان بازی می‌کرد و حتی کاپیتان یکی از تیم‌ها نیز بود.

استقلالی‌ای که به دلیل بی‌احترامی‌ها فوتبال را کنار گذاشت

بابک جهانبخش پس از بازگشت به ایران نیز به فوتبال ادامه داد و در مدرسه فوتبال باشگاه استقلال ثبت نام کرد. او در این تیم نیز عملکرد خوبی داشت، اما به دلیل بی‌احترامی‌های برخی از بازیکنان، فوتبال را کنار گذاشت

بابک جهانبخش یکی از موفق‌ترین خوانندگان پاپ ایران است. او با تلاش و استعداد خود توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان موسیقی ایران پیدا کند

بابک جهانبخش
هنرمندان

بابک جهانبخش، خواننده پاپ ایرانی، در ۱ فروردین ۱۳۶۲ در بوخوم آلمان به دنیا آمد. او از کودکی به موسیقی و فوتبال علاقه داشت. نوازندگی از سن ۵ سالگی بابک جهانبخش از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان، نوازندگی پیانو را آغاز کرد. پس از بازگشت به ایران، علاقه‌اش به موسیقی بیشتر شد.