لادن مستوفی
لادن مستوفی
لادن مستوفی
لادن مستوفی
لادن مستوفی
لادن مستوفی

زهرا مستوفی با نام هنری لادن مستوفی، در 20 اسفند 1351 در تنکابن مازندران متولد شد. او پس از گذراندن دوران کودکی و نوجوانی، در 21 سالگی قدم به عرصه تئاتر گذاشت و بازیگری را آغاز کرد.

آغاز فعالیت هنری:

در یکی از اجراهای تئاتر، شهرام اسدی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس، استعداد لادن مستوفی را کشف کرد و او را به دنیای سینما معرفی کرد. مستوفی برای دنبال کردن رویای بازیگری، تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه‌کاره رها کرد.

ازدواج و نقطه عطفی در کارنامه:

لادن مستوفی در سال 1373 با شهرام اسدی ازدواج کرد. این ازدواج نقطه عطفی در کارنامه هنری او بود. مستوفی با بازی در فیلم‌های همسرش، از جمله دختری به نام تندر، به من نگاه کن و مجموعه تلویزیونی به من نگاه کن، به تدریج به شهرت رسید.

شهرت و نقش‌های ماندگار:

اما نقطه عطف شهرت لادن مستوفی، بازی در سریال دوران سرکشی به کارگردانی کمال تبریزی بود. او در این سریال، نقشی به یاد ماندنی را ایفا کرد و به عنوان یک بازیگر توانمند به جامعه هنری معرفی شد.

حضور در ژانرهای مختلف:

لادن مستوفی در طول فعالیت هنری خود، در ژانرهای مختلفی از جمله عاشقانه، اجتماعی، تاریخی و دفاع مقدس به ایفای نقش پرداخته است. او در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی از جمله روز واقعه، غریب، گناه فرشته، پدر، مادر، من و ملکه گدایان بازی کرده است.

زندگی شخصی:

لادن مستوفی و شهرام اسدی، زوجی هنری هستند که سال‌ها در کنار یکدیگر زندگی و فعالیت می‌کنند.

لادن مستوفی
هنرمندان

زهرا مستوفی با نام هنری لادن مستوفی، در 20 اسفند 1351 در تنکابن مازندران متولد شد. او پس از گذراندن دوران کودکی و نوجوانی، در 21 سالگی قدم به عرصه تئاتر گذاشت و بازیگری را آغاز کرد. آغاز فعالیت هنری: در یکی از اجراهای تئاتر، شهرام اسدی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس، استعداد لادن مستوفی را کشف کرد.