ابوالفضل سلیمانی
ابوالفضل سلیمانی
ابوالفضل سلیمانی


ابوالفضل سلیمانی متولد ۲۰ فروردین ۱۳۸۰ در ساری است. او فوتبال را از کودکی آغاز کرد و در رده‌های سنی مختلف باشگاه‌های سردار بوکان، پرسپولیس امید و آلومینیوم اراک بازی کرد.

سلیمانی در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از تیم امید پرسپولیس به تیم بزرگسالان این باشگاه پیوست. او در چند مرحله تمرینی تیم بزرگسالان نظر یحیی گل‌محمدی را جلب کرد و با شماره ۶ در جمع سرخپوشان حضور یافت.

سلیمانی مدافع چپ تخصصی است و از هر دو پا می‌تواند استفاده کند. او در پست‌های مدافع چپ، راست و وینگر نیز توانایی بازی دارد.

سلیمانی در فصل گذشته با تیم امید پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ برتر امیدهای تهران رسید. او در این فصل ۱۱ بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند.

سلیمانی در فصل جاری نیز با تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر خلیج فارس حضور دارد. او در این فصل تاکنون ۳ بازی انجام داده است.

سلیمانی با توجه به سن و سال کم و توانایی‌های فنی که دارد، می‌تواند یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران باشد. او با تلاش و پشتکار می‌تواند به یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی فوتبال ایران تبدیل شود.

ابوالفضل سلیمانی متولد ۲۰ فروردین ۱۳۸۰ در ساری است. او فوتبال را از کودکی آغاز کرد و در رده‌های سنی مختلف باشگاه‌های سردار بوکان، پرسپولیس امید و آلومینیوم اراک بازی کرد. سلیمانی در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از تیم امید پرسپولیس به تیم بزرگسالان این باشگاه پیوست. او در چند مرحله تمرینی تیم بزرگسالان نظر یحیی گل‌محمدی را جلب کرد.