احمد گوهری
احمد گوهری
احمد گوهری
احمد گوهری
احمد گوهری
احمد گوهری


احمد گوهری متولد ۲۲ دی ۱۳۷۴ در روستای باغچه از توابع بخش «شیرین سو» شهرستان کبودرآهنگ استان همدان است. او فوتبال را از دوران کودکی آغاز کرد و در رده‌های سنی مختلف باشگاه‌های همدان و تهران بازی کرد.

گوهری در سال ۱۳۹۳ به آکادمی پارسه تهران پیوست و پس از مدت کوتاهی به آکادمی نفت نوین تهران رفت. او در این تیم توانست به تیم اصلی راه یابد، اما به دلیل نرسیدن بازی از این تیم جدا شد.

گوهری در سال ۱۳۹۵ به تیم سایپا تهران پیوست و در فصل ۱۳۹۶-۱۳۹۵ به تیم پارس جنوبی جم رفت. او در این تیم عملکرد خوبی داشت و در فصل ۱۳۹۷-۱۳۹۸ به تیم سایپا بازگشت.

گوهری در فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست و در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به تیم صنعت نفت آبادان رفت. او در نیم فصل دوم این فصل به تیم پرسپولیس پیوست و در این تیم موفق به کسب قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس شد.

گوهری در سال ۱۳۹۲ به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد و در سال ۱۳۹۳ به تیم ملی جوانان ایران دعوت شد. او در سال ۱۴۰۰ نیز به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در بازی دوستانه مقابل تیم ملی سوریه به میدان رفت.

گوهری با توجه به سن و سال کم و توانایی‌های فنی که دارد، می‌تواند یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران باشد. او با درخشش در پرسپولیس، به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است.
 

احمد گوهری متولد ۲۲ دی ۱۳۷۴ در روستای باغچه از توابع بخش «شیرین سو» شهرستان کبودرآهنگ استان همدان است. او فوتبال را از دوران کودکی آغاز کرد و در رده‌های سنی مختلف باشگاه‌های همدان و تهران بازی کرد. گوهری در سال ۱۳۹۳ به آکادمی پارسه تهران پیوست و پس از مدت کوتاهی به آکادمی نفت نوین تهران رفت.