جاستین بیبر
جاستین بیبر
جاستین بیبر
جاستین بیبر
جاستین بیبر

جاستین بیبر، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و مدل کانادایی، یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین هنرمندان موسیقی در جهان است. او با استعدادی که از کودکی از خود نشان داد، به سرعت به شهرت رسید و به یکی از پرطرفدارترین چهره‌های دنیای موسیقی تبدیل شد.

بیبر در 1 مارس 1994 در استراتفورد، انتاریو، کانادا به دنیا آمد. از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بود و با تقلید از هنرمندانی مانند مایکل جکسون و جاستین تیمبرلیک، استعداد خود را در این زمینه نشان داد.

بیبر در سال 2007 شروع به انتشار ویدئوهای آواز خواندن خود در یوتیوب کرد. این ویدئوهای ساده اما جذاب، توجه اسکوتر براون، مدیر برنامه‌های موسیقی، را به خود جلب کرد. براون بیبر را تحت حمایت خود قرار داد و او را به یک ستاره جهانی تبدیل کرد.

بیبر اولین آلبوم استودیویی خود با نام «دنیای من» را در سال 2009 منتشر کرد. این آلبوم با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد و به فروش بیش از 15 میلیون نسخه در سراسر جهان دست یافت.

بیبر در سال‌های بعد با انتشار آلبوم‌های موفقی مانند «مجموعه جهانی» (2010)، «مجموعه جهانی 2» (2011)، «اورلرد» (2012)، «بی‌پروا» (2015) و «رهایی» (2021) به شهرت و محبوبیت خود افزود.

بیبر تاکنون برنده جوایز متعددی از جمله 2 جایزه گرمی، 15 جایزه موسیقی آمریکا، 21 جایزه بیلبورد موسیقی و 18 جایزه ام‌تی‌وی ویدئو موزیک اواردز شده است. او همچنین در سال 2011 به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار جهان از سوی مجله تایم انتخاب شد.

بیبر به خاطر صدای قدرتمند و پرانرژی خود، ترانه‌های پاپ عاشقانه و رقص‌انگیز و حضور جذاب خود روی صحنه شناخته می‌شود. او یکی از محبوب‌ترین هنرمندان موسیقی در جهان است و آثار او میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان به وجد آورده‌اند.

جاستین بیبر
هنرمندان

جاستین بیبر، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و مدل کانادایی، یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین هنرمندان موسیقی در جهان است. او با استعدادی که از کودکی از خود نشان داد، به سرعت به شهرت رسید و به یکی از پرطرفدارترین چهره‌های دنیای موسیقی تبدیل شد. بیبر در 1 مارس 1994 در استراتفورد، انتاریو، کانادا به دنیا آمد.