کانر آنتونی مک‌گرگور
کانر آنتونی مک‌گرگور
کانر آنتونی مک‌گرگور

کانر آنتونی مک‌گرگور، هنرمند وبوکسور حرفه‌ای اهل ایرلند، با یک موفقیت چشمگیر در دنیای مبارزه‌های حرفه‌ای، نامی بزرگ به خود اختصاص داده است. او به عنوان یکی از برترین و برجسته‌ترین اسامی در میان مبارزان UFC (Ultimate Fighting Championship) شناخته می‌شود. مک‌گرگور دارای دو قهرمانی در دو وزن مختلف (فدرهویت و لایت‌وزن) در مسابقات UFC است، که این دستاورد را به عنوان اولین مبارز UFC به دست آورده است. او در ۱۴ ژوئیه ۱۹۸۸ در کراملین، دوبلین، ایرلند متولد شد. همچنین، از سال ۲۰۰۸ با دی دویلین، بازیگر و مدل اهل ایرلند، رابطهٔ عاطفی دارد که از آن زمان تاکنون ادامه داشته است. والدین مک‌گرگور نیز به ترتیب تونی مک‌گرگور و مارگارت مک‌گرگور هستند.

مک‌گرگور با استعداد، انگیزه و اراده قوی خود، از زمان شروع حرفه حضور قوی در UFC و مبارزات متعدد با استقبال واکنش مثبت مخاطبان و طرفدارانش را به دنبال داشته است. او معروف به سبک برخورداری از خودباوری بالا و استفاده از تکنیک‌های نوآورانه در مبارزات خود است که او را به یکی از مبارزان برتر تاریخ UFC تبدیل کرده است.

از زمان ورود به صحنه حرفه‌ای، مک‌گرگور بیش از هر زمان دیگری به عنوان یکی از مهم‌ترین شخصیت‌ها در دنیای مبارزه‌های حرفه‌ای شناخته شده است، و همچنین به عنوان یکی از ستارگان پرطرفدار در ورزش‌های رزمی جهان شناخته می‌شود.
 

کانر آنتونی مک‌گرگور، هنرمند وبوکسور حرفه‌ای اهل ایرلند، با یک موفقیت چشمگیر در دنیای مبارزه‌های حرفه‌ای، نامی بزرگ به خود اختصاص داده است. از زمان ورود به صحنه حرفه‌ای، مک‌گرگور بیش از هر زمان دیگری به عنوان یکی از مهم‌ترین شخصیت‌ها در دنیای مبارزه‌های حرفه‌ای شناخته شده است.