حدیث فولادوند
حدیث فولادوند

 حدیث فولادوند، بازیگری که از کودکی به بازیگری علاقه داشت

حدیث فولادوند، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران، در ۲۰ دی ۱۳۵۶ در شیراز متولد شد. او از کودکی به بازیگری علاقه داشت و از سن ۱۲ سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید.


فولادوند فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم کوتاه «دست‌های آلوده» آغاز کرد. او پس از آن در فیلم‌های «مارال» و «گمگشته» به ایفای نقش پرداخت و به شهرت رسید.

فولادوند در اوایل بازیگری بیشتر در ژانرهای درام و اجتماعی ظاهر می‌شد. اما با بازی در فیلم «شاخه گلی برای عروس» مسیر بازیگری خود را تغییر داد و در فیلم‌های کمدی نیز به ایفای نقش پرداخت.

فولادوند در آثار داود میرباقری نیز خوش درخشید. او در سریال «مسافر ری» نقش کوتاهی داشت و در سریال «معصومیت از دست رفته» نقش رباب را بازی کرد که یکی از نقش‌های اصلی سریال بود. فولادوند همچنین در سریال «مختارنامه» نقش راحله را ایفا کرد.

فولادوند در سال ۱۳۸۹ با رامبد شکرابی، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. این زوج در حال حاضر در شهر ساری زندگی می‌کنند.


بازی فولادوند در فیلم‌های «غزل»، «همکلاس»، «رز زرد» و «کما» در ذهن مخاطبان مانده است. او همچنین در سریال‌های «مسافر ری»، «معصومیت از دست رفته» و «مختارنامه» بازی‌های درخشانی ارائه داده است.

حدیث فولادوند بازیگری توانمند است که توانسته در ژانرهای مختلف به موفقیت دست یابد. او در حال حاضر یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون ایران است.

 

فولادوند فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم کوتاه «دست‌های آلوده» آغاز کرد. او پس از آن در فیلم‌های «مارال» و «گمگشته» به ایفای نقش پرداخت و به شهرت رسید. فولادوند در اوایل بازیگری بیشتر در ژانرهای درام و اجتماعی ظاهر می‌شد. اما با بازی در فیلم «شاخه گلی برای عروس» مسیر بازیگری خود را تغییر داد.