در این مقاله به معرفی چند بازیگر معروف از بازیگران فیلم ماده تاریک اشاره کردیم و پیج اینستاگرام این بازیگران را به شما معرفی میکنیم

پیج اینستاگرام بازیگران فیلم ماده تاریک

سریال علمی تخیلی ماده تاریک با داستانی جذاب و پرکشش، در میان مخاطبان به محبوبیت بالایی دست یافته است. در این سریال، شاهد هنرنمایی بازیگران برجسته‌ای هستیم که هر کدام با ایفای نقش خود، به جذابیت داستان افزوده‌اند.  در این مقاله، قصد داریم به معرفی کوتاه این بازیگران و پیج‌های اینستاگرامشان بپردازیم. با دنبال کردن این صفحات، می‌ توانید از جدیدترین اخبار و تصاویر مربوط به این بازیگران باخبر شوید و نگاهی به زندگی شخصی و فعالیت‌های هنری آنها داشته باشید.

 

جنیفر کانلی

 

1. جنیفر کانلی: جنیفر کانلی، بازیگر برنده جایزه اسکار، در نقش  دانیلا دسن  در سریال ماده تاریک حضور دارد. در صفحه اینستاگرام جنیفر کانلی، می‌ توانید شاهد تصاویری از او در کنار خانواده و دوستانش، عکس‌هایی از پشت صحنه فیلم‌ها و سریال‌هایش و همچنین پست‌هایی در مورد فعالیت‌های اجتماعی و بشردوستانه او باشید. برای مشاهده پیج اینستاگرام جنیفر کانلی و آشنایی بیشتر با او، به صفحه " زندگینامه و پیج اینستاگرام جنیفر کانلی " مراجعه نمایید.

 

جیمی سیمپسون

 

2. جیمی سیمپسون: جیمی سیمپسون، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، در نقش  لَری هَریسون  در سریال ماده تاریک ایفای نقش می‌ کند.  در صفحه اینستاگرام جیمی سیمپسون، می‌ توانید تصاویری از او در موقعیت‌های مختلف، عکس‌هایی از سفرها و تفریحاتش و همچنین پست‌هایی در مورد علایق و فعالیت‌های ورزشی او را مشاهده کنید. برای مشاهده پیج اینستاگرام جیمی سیمپسون و آشنایی بیشتر با او، به صفحه " زندگینامه و پیج اینستاگرام جیمی سیمپسون " مراجعه نمایید.

 

اوکس فگلی

 

3. اوکس فگلی: اوکس فگلی، بازیگر جوان و آینده‌دار، در نقش  دنیل دسن  در سریال ماده تاریک حضور دارد. در صفحه اینستاگرام اوکس فگلی، می‌ توانید تصاویری از او در کنار خانواده و دوستانش، عکس‌هایی از حضور او در مراسم و رویدادها و همچنین پست‌هایی در مورد علایق و فعالیت‌های هنری او را مشاهده کنید. برای مشاهده پیج اینستاگرام اوکس فگلی و آشنایی بیشتر با او، به صفحه " همه چیز درباره اوکس فگلی بروید. 

 

جوئل اجرتون

 

4. جوئل اجرتون: جوئل اجرتون، بازیگر استرالیایی، در نقش **جیسون دسن** در سریال ماده تاریک ایفای نقش می‌ کند. در صفحه اینستاگرام جوئل اجرتون، می‌ توانید تصاویری از او در صحنه فیلمبرداری و پشت صحنه فیلم‌ها و سریال‌هایش، عکس‌هایی از او در کنار همکاران و دوستانش و همچنین پست‌هایی در مورد فعالیت‌های اجتماعی و بشردوستانه او را مشاهده کنید. مشاهده زندگینامه و پیج اینستاگرام جوئل اجرتون.

 

آلیس براگا

 

5. آلیس براگا: آلیس براگا، بازیگر برزیلی، در نقش  آماندا استرلینگ در سریال ماده تاریک حضور دارد. در صفحه اینستاگرام آلیس براگا، می‌ توانید تصاویری از او در حال گذراندن اوقات فراغت، عکس‌هایی از او در سفرها و تعطیلاتش و همچنین پست‌هایی در مورد فعالیت‌های هنری و جوایز او را مشاهده کنید. مشاهده زندگینامه و پیج اینستاگرام آلیس براگا.

همچنین بخوانید: زمان پخش سریال لحظه گرگ و میش از شبکه آی فیلم

علاوه بر بازیگران معرفی شده، در سریال ماده تاریک، شاهد حضور بازیگران برجسته دیگری نیز هستیم که می‌ توانید با جستجوی نام آنها در اینستاگرام، پیج‌هایشان را پیدا کنید و از آنها نیز دیدن کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.