پردیس پورعابدینی
پردیس پورعابدینی
پردیس پورعابدینی
پردیس پورعابدینی
پردیس پورعابدینی
پردیس پورعابدینی

حامد عنقا در سریال "آقازاده" استعدادی درخشان به نام پردیس پورعابدینی را به دنیای بازیگری معرفی کرد. این بازیگر جوان با ظرافت، نقش دختری با دو شخصیت متضاد را به تصویر کشید و توانایی‌های خود را به اثبات رساند.

پس از "آقازاده"، پورعابدینی با گام‌های حساب شده و دقت نظر، مسیر خود را ادامه داد و از هیاهو دوری کرد. عنقا بار دیگر به این بازیگر مستعد اعتماد کرد و در فیلم "غریب" به کارگردانی محمدحسین لطیفی، شاهد درخشش او بودیم. بازی تحسین‌برانگیز پورعابدینی در این فیلم، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را در اولین تجربه جدی سینمایی برای او به ارمغان آورد.

حالا "گناه فرشته"، اولین ساخته حامد عنقا در مقام کارگردان، فرصتی دیگر برای هنرنمایی پردیس پورعابدینی در نقش محوری "فرشته" فراهم کرده است. بی‌شک منتظر اتفاقات جدیدی در نقش‌آفرینی این بازیگر جوان و آینده‌دار در این سریال خواهیم بود.

حامد عنقا در سریال "آقازاده" استعدادی درخشان به نام پردیس پورعابدینی را به دنیای بازیگری معرفی کرد. این بازیگر جوان با ظرافت، نقش دختری با دو شخصیت متضاد را به تصویر کشید و توانایی‌های خود را به اثبات رساند. پس از "آقازاده"، پورعابدینی با گام‌های حساب شده و دقت نظر، مسیر خود را ادامه داد و از هیاهو دوری کرد.