آرش رضاوند
آرش رضاوند
آرش رضاوند
آرش رضاوند

آرش رضاوند، هافبک هجومی جوان و آینده‌دار تیم استقلال تهران، متولد ۱۳ مهر ۱۳۷۲ در تهران است. او فوتبال را از سنین کودکی آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ به تیم نوجوانان نفت تهران پیوست.

رضاوند در سال ۱۳۹۳ به تیم بزرگسالان نفت تهران پیوست و در این تیم به مدت ۲ فصل بازی کرد. او در مجموع در ۶۵ بازی برای نفت تهران ۱ گل به ثمر رساند.

رضاوند در سال ۱۳۹۵ به تیم سایپا پیوست و در این تیم نیز به مدت ۲ فصل بازی کرد. او در مجموع در ۵۷ بازی برای سایپا یک گل به ثمر رساند.

رضاوند در فصل ۱۳۹۷–۱۳۹۸ زیر نظر علی دایی، سرمربی وقت تیم سایپا، بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت و مورد توجه تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار گرفت.

رضاوند در نهایت در فصل ۱۳۹۸–۱۳۹۹ با قراردادی ۲ ساله به تیم استقلال پیوست. او در هفته دوم لیگ برتر در بازی مقابل فولاد برای اولین بار برای استقلال به میدان رفت.

رضاوند در ابتدای حضور خود در استقلال بازی‌های متوسطی را به نمایش گذاشت و در هفته‌های اول توانست فقط یک پاس گل جلوی ذوب آهن به فرشید اسماعیلی بدهد. اما رفته رفته بازی او مورد توجه همه قرار گرفت. او دومین پاس گل خود را به علی کریمی داد تا او دروازه پارس جنوبی جم را با یک شلیک دیدنی باز کند.

با رفتن استراماچونی و مصدومیت چند بازیکن به رضاوند بازی بیشتری رسید و توانست خود را بار دیگر ثابت کند. او در سه هفته ای که استقلال سرمربی نداشت یک گل به شاهین زد و یک پاس گل هم روبه روی پیکان به وریا غفوری داد. در بازی مقابل الریان در پلی آف هم موفق به دادن پاس گل شد، حتی بعد آن هم توانست یک پاس گل دیگر هم به ارسلان مطهری در بازی با صنعت نفت آبادان بدهد که ارسلان حدود هفتاد متر را دوید تا گل دوم تیمش را در دقیقه ۹۶ بزند.

رضاوند در فصل ۱۳۹۸–۱۳۹۹ با استقلال قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرد و در فصل ۱۴۰۰–۱۴۰۱ نیز با استقلال قهرمانی در لیگ برتر را کسب کرد.

ویژگی‌های بارز رضاوند

رضاوند بازیکنی با تکنیک بالا، سرعت و قدرت بدنی خوب است. او در بازیسازی و ارسال پاس‌های گل نیز مهارت دارد.

رضاوند در فصل گذشته با بازی‌های درخشان خود توانست نظر مثبت هواداران استقلال را جلب کند و به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شود.

آینده درخشانی در انتظار رضاوند

با توجه به استعداد و توانایی‌های رضاوند، می‌توان انتظار داشت که او در آینده یکی از بهترین هافبک‌های هجومی فوتبال ایران شود. او با بازی‌های درخشان خود می‌تواند به یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال ایران نیز تبدیل شود.

آرش رضاوند، هافبک هجومی جوان و آینده‌دار تیم استقلال تهران، متولد ۱۳ مهر ۱۳۷۲ در تهران است. او فوتبال را از سنین کودکی آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ به تیم نوجوانان نفت تهران پیوست. رضاوند در سال ۱۳۹۳ به تیم بزرگسالان نفت تهران پیوست و در این تیم به مدت ۲ فصل بازی کرد. او در مجموع در ۶۵ بازی برای نفت تهران ۱ گل به ثمر رساند.