بهرنگ علوی
بهرنگ علوی

بهرنگ علوی، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، در اولین روز از فروردین ماه سال 1359 در تهران متولد شد. او تنها فرزند خانواده است و مادرش از مدیران شرکت مخابرات و پدرش بازنشسته آموزش و پرورش است.

علوی دانش‌آموخته رشته نقشه‌کشی است و حضور در دنیای هنر را با کلاس‌های بازیگری آغاز کرد. او از اولین فارغ‌التحصیلان مؤسسه فرهنگی هنری کارنامه است.

علاوه بر بازیگری، علوی در عرصه مدلینگ و طراحی لباس هم فعالیت می‌کند. او عکاسی را نیز به‌عنوان یکی از هنرهای مورد علاقه خود دنبال می‌کند و سفیر حمایت از کودکان کار و زنان بی‌سرپرست است.

فوتبال، ورزش مورد علاقه علوی

فوتبال یکی از ورزش‌های مورد علاقه علوی است و او از طرفداران دوآتیشه تیم فوتبال پرسپولیس است. علوی در تیم فوتبال هنرمندان هم بازی می‌کند و همیشه در این تیم در کنار بسیاری دیگر از هنرمندان فوتبال‌دوست دیده می‌شود.

علوی در کنار فوتبال به شنا، اتومبیل‌رانی، بیلیارد و یوگا هم علاقه‌مند است.

ازدواج نکرده و مجرد

علوی تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است.

سبک خاص علوی در لباس پوشیدن

علوی یکی از هنرمندانی است که به پوشیدن لباس‌های خاص علاقه‌مند است و گاهی این علاقه باعث ایجاد حواشی هم برای او شده است. علوی از طرفداران مد و طرح‌های جدید در لباس پوشیدن است و علاقه‌مند است که سبک لباس پوشیدن او با بقیه فرق داشته باشد.
 

بهرنگ علوی
هنرمندان

بهرنگ علوی، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، در اولین روز از فروردین ماه سال 1359 در تهران متولد شد. او تنها فرزند خانواده است و مادرش از مدیران شرکت مخابرات و پدرش بازنشسته آموزش و پرورش است. علوی دانش‌آموخته رشته نقشه‌کشی است و حضور در دنیای هنر را با کلاس‌های بازیگری آغاز کرد.