براهیم دیاز
براهیم دیاز


براهیم دیاز، بازیکن اسپانیایی تیم میلان، یکی از استعدادهای درخشان فوتبال جهان محسوب می‌شود. او در سال 1999 به دنیا آمده و در حال حاضر 22 سال سن دارد. دیاز فوتبال را از سن 11 سالگی آغاز کرد و از 17 سالگی وارد تیم بزرگسالان منچستر سیتی شد. او در سال 2019 به رئال مادرید پیوست و در حال حاضر به صورت قرضی برای میلان بازی می‌کند.

دیاز در شهر ملیلا، اسپانیا، به دنیا آمد. پدر و مادر او اصالتاً مراکشی هستند. دیاز فوتبال را از سن 11 سالگی در آکادمی مالاگا آغاز کرد و در سال 2015 مورد توجه استعدادیاب‌های منچستر سیتی قرار گرفت. او در سال 2016 به تیم اصلی منچستر سیتی پیوست و در اولین فصل حضورش در این تیم، قهرمانی لیگ برتر انگلیس و جام خیریه انگلیس را به دست آورد.

دیاز در سال 2019 با قراردادی به ارزش 17 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست. او در اولین فصل حضورش در این تیم، قهرمانی لالیگا و سوپرجام اسپانیا را به دست آورد. دیاز در سال 2020 به صورت قرضی به میلان پیوست و در اولین فصل حضورش در این تیم، قهرمانی سری آ را به دست آورد.

دیاز در پست مهاجم بازی می‌کند. او بازیکنی تکنیکی و سرعتی است و توانایی بازیسازی و گلزنی را دارد. دیاز همچنین در تیم ملی اسپانیا بازی می‌کند. او در سال 2021 به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۱ به میدان رفت.

براهیم دیاز یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال جهان محسوب می‌شود. او با توجه به سن کم و توانایی‌های خود، می‌تواند سال‌های زیادی در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
 

براهیم دیاز، بازیکن اسپانیایی تیم میلان، یکی از استعدادهای درخشان فوتبال جهان محسوب می‌شود. او در سال 1999 به دنیا آمده و در حال حاضر 22 سال سن دارد. دیاز فوتبال را از سن 11 سالگی آغاز کرد و از 17 سالگی وارد تیم بزرگسالان منچستر سیتی شد. او در سال 2019 به رئال مادرید پیوست و در حال حاضر برای میلان بازی می کند.