زانیار خسروی
زانیار خسروی
زانیار خسروی
زانیار خسروی

زانیار خسروی، خواننده و بازیگر ایرانی، متولد 20 اردیبهشت 1364 در تهران است. او اصالتاً کرد است و پدرش اهل کرمانشاه و مادرش سنندجی هستند.

زانیار از کودکی به موسیقی علاقه داشت و در کنار برادر بزرگش، سیروان، به یادگیری موسیقی پرداخت. اما در سن 12 سالگی، به فوتبال روی آورد و در تیم فوتبال تهران «الف» مشغول بازی شد. او تا سال 1376 به فوتبال ادامه داد، اما با قبولی در کنکور، فوتبال حرفه‌ای را کنار گذاشت.

زانیار پس از آن، در رشته حقوق دانشگاه علم و فرهنگ تحصیل کرد و در سال 1387 فارغ‌التحصیل شد. اما علاقه‌اش به موسیقی باعث شد که به این رشته نیز بپردازد. او به سازهای پیانو و گیتار علاقه خاصی دارد.

زانیار خسروی در سال 1396، با همکاری مازیار لشنی، گروه موسیقی ایهام را تشکیل داد. اولین قطعه این گروه با نام «بغض» منتشر شد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

زانیار خسروی علاوه بر موسیقی، در عرصه بازیگری نیز فعالیت داشته است. او اولین بار در فیلم «برف روی کاج‌ها» به کارگردانی پیمان معادی به ایفای نقش پرداخت. سپس در سریال‌های «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ و «حرفه‌ای» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده حضور داشت.

زانیار خسروی در عرصه تبلیغات نیز فعالیت دارد و همراه با برادرش، سیروان، با شرکت‌های مشهور کار مدلینگ انجام می‌دهد.

زانیار خسروی
هنرمندان

زانیار خسروی، خواننده و بازیگر ایرانی، متولد 20 اردیبهشت 1364 در تهران است. او اصالتاً کرد است و پدرش اهل کرمانشاه و مادرش سنندجی هستند. زانیار از کودکی به موسیقی علاقه داشت و در کنار برادر بزرگش، سیروان، به یادگیری موسیقی پرداخت.