احسان خواجه امیری
احسان خواجه امیری
احسان خواجه امیری
احسان خواجه امیری
احسان خواجه امیری
احسان خواجه امیری
احسان خواجه امیری


احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۶ برای آهنگسازی و خوانندگی سریال «میوه ممنوعه» انتخاب شد. ترانهٔ «سلام آخر» از این سریال نیز به یکی از آثار موفق او تبدیل شد.

احسان خواجه امیری تاکنون ۸ آلبوم موسیقی منتشر کرده است. او همچنین برای فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی متعددی نیز موسیقی ساخته است.

آلبوم‌های موسیقی

من و بابا (۱۳۸۰)
برای اولین بار (۱۳۸۴)
سلام آخر (۱۳۸۶)
فصل تازه (۱۳۸۷)
یک خاطره از فردا (۱۳۸۹)
عاشقانه‌ها (۱۳۹۱)
سی سالگی (۱۳۹۵)
اکسپرس (۱۴۰۰)
افتخارات

احسان خواجه امیری تاکنون جوایز متعددی را از جشنواره‌های موسیقی دریافت کرده است. او در سال ۱۳۹۲ به عنوان بهترین خوانندهٔ موسیقی پاپ در نهمین جشن موسیقی ما انتخاب شد.

حواشی

احسان خواجه امیری در طول فعالیت هنری خود حواشی متعددی را نیز تجربه کرده است. یکی از حواشی‌های او مربوط به حضورش در کنسرت‌های خارج از کشور است. برخی از منتقدان معتقدند که حضور او در این کنسرت‌ها مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

آینده

احسان خواجه امیری یکی از محبوب‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ در ایران است. او در سال‌های اخیر نیز همچنان به فعالیت‌های هنری خود ادامه داده است.

احسان خواجه امیری در سال ۱۳۸۶ برای آهنگسازی و خوانندگی سریال «میوه ممنوعه» انتخاب شد. ترانهٔ «سلام آخر» از این سریال نیز به یکی از آثار موفق او تبدیل شد. احسان خواجه امیری تاکنون ۸ آلبوم موسیقی منتشر کرده است. او همچنین برای فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی متعددی نیز موسیقی ساخته است.