فرزاد فرزین
فرزاد فرزین
فرزاد فرزین

فرزاد فرزین، خواننده پاپ ایرانی، متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران است. او از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بود و از همان دوران، صدای خاص و متفاوتی داشت.

تحصیلات و ورود به موسیقی

فرزین در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرد. اما به دلیل علاقه‌اش به موسیقی، تحصیلات خود را رها کرد و به کلاس‌های آواز رفت.

خانواده

فرزین تک پسر خانواده است و یک خواهر دارد. پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و مادرش رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده‌اند.

استعداد موسیقی از کودکی

فرزین از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بود. او در سه سالگی، وقتی خانواده‌اش برای خواهرش که کلاس پیانو می‌رفت، کیبورد خریدند، دست به کیبورد زد و استعداد خود را در موسیقی نشان داد.

آهنگسازی برای پسردایی‌ها

فرزین از ۱۴-۱۳ سالگی به آهنگسازی علاقه‌مند شد. او در آن دوران، آهنگ‌های خودش را می‌ساخت و به پسردایی‌هایش می‌داد.

یادگیری سلفژ

فرزین برای یادگیری اصول موسیقی، در کلاس سلفژ شرکت کرد. او می‌گوید: «من مجبور شدم تا به صورت فشرده سلفژ یاد بگیرم چون دو ماه بعد امتحان داشتم. آنجا چشمم باز شد و تازه فهمیدم آن چیزی که کورکورانه اجرا می‌کردم چیست.»

ازدواج و زندگی شخصی

فرزین در سال ۱۳۹۱ با شیوا کاکاخانی، بازیگر ایرانی، ازدواج کرد. آنها تاکنون فرزندی نداشته‌اند.

ورود به بازیگری

فرزین در سال ۱۳۸۵، برای اولین بار در فیلم «پسران آجری» به کارگردانی مجید قاری‌زاده، بازی کرد. او در سال‌های بعد، در فیلم‌های دیگری مانند «سوپر استار»، «سگ‌های پوشالی» و «عاشقانه» نیز بازی کرده است.

فعالیت‌های هنری

فرزین تاکنون ۷ آلبوم موسیقی منتشر کرده است. او علاوه بر خوانندگی، به آهنگسازی نیز مشغول است. او برای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی مختلفی، آهنگسازی کرده است.

فرزین یکی از محبوب‌ترین خوانندگان پاپ ایرانی است. او با صدای خاص و متفاوت خود، توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان پیدا کند.

فرزاد فرزین
هنرمندان

فرزاد فرزین، خواننده پاپ ایرانی، متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران است. او از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بود و از همان دوران، صدای خاص و متفاوتی داشت. فرزین در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرد. اما به دلیل علاقه‌اش به موسیقی، تحصیلات خود را رها کرد.